zondag 14 juni 2009

Kamperen II

Echt waar…………….........

• het scheepsverkeer op de Oude Maas
• bungelende blote voeten op een bankje wat te hoog was voor mij
• de vier eenden die elke avond op dezelfde tijd bij de tent
verschenen
• de konijntjes
• de konijntjes waarvan je alleen maar de oortjes
boven het gras uit zag steken
• ons mini-oventje met croissantjes
• het terrein waar we stonden
• onze caravan met voortent en luifel
• hoe we zaterdag genoten hebben van het weer,
onze boeken en onze vriendjes.

Echt waar............
ik had overal foto’s van willen laten maken maar was mijn fototoestel vergeten!!!!!

Wat ik wel heb is een fotootje van onze tent op de droogmolen bij ons in de tuin.
Wat een pestweer was het vanmorgen zeg!!!!

Maar.............we hebben het wederom enorm naar onze zin gehad ツ
De tent is inmiddels droog.

11 opmerkingen:

  1. Het zijn echte mini-vakanties he .. heerlijk.

    jammer dat je je toestel vergeten was .. vast klaar leggen voor de volgende keer !

    Fijne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd jammer als je je fototoestel vergeet.

    Maar je kan er weer tegenaan na zo'n vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welkom terug! klinkt goed =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yep zaterdag was het schitterend..!!
    En gisteren.....gelukkig is de voortent weer droog..!!
    Wat is zo'n weekend snel om hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat balen dat je je fototoestel was vergeten. De volgende keer beter. Gelukkig geniet je ook zonder toestel wel van je weekendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als jullie nou maar genoten hebben dan komen wij het gebrek aan foto's wel te boven ,het levert je bovendien nog een leuk verrassend logje op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je je fototoestel vergeten bent. maar ik zie je in gedachten bingelen met je beentjes op een bankje.

    De tent is weer droog en het weer is ook lekker vandaag.
    Welkom thuis.

    groeten inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer inderdaad van je fototoestel, overigens wel heel herkenbaar hoor :-)
    Goed om te horen dat jullie genoten hebben....en het mooie weer komt er weer aan...zegt men!
    Groetjes
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt overheerlijk.
    Kamperen : ik ben ook een fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe het niet vaak, maar ik kom nu even langs met een plakberichtje om je een heel fijn weekend toe te wensen en om je te laten weten dat mijn blog weer beveiligd is met het wachtwoord. Mocht je deze niet hebben.. stuur mij dan even een mailtje. Dan komt het helemaal goed. De reden hiervan komt binnenkort op de blog te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, de 2 A's zijn mijn vriendinnen.
    Hun namen beginnen toevallig allebei met een A.
    Adri ofwel A3, en Akky.
    Doei doei, fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen