donderdag 11 juni 2009

Kamperen 1

Ons eerste weekendje proefkamperen was helemaal top!!
Echt geweldig.
Veel foto's gemaakt :)
Ik beloof beterschap.
We gaan strakkies weer en zal meer plaatjes schieten.
Dus wellicht volgende week nog meer foto's!

Maar pfffffff, rijden met een caravan.
Zelf nog niet gereden, dat doe ik in augustus wel als we naar Zuid Frankrijk gaan.
Kilometers lang rechtdoor, dat kan ik wel.
Bij elke hobbel denk ik het ergste.
Bij elke rotonde denk ik dat die om kan slaan.
Of dat je achterom kijkt en de caravan ineens niet meer ziet.
Komen we langs de autoroute wel omhoog?, en zo ja met welke snelheid?
Gaat een spannende rit worden denk ik zomaar.

Maar voor de rest.....het kamperen was super.
Makkelijker en net allemaal wat luxer als met de tent.
Heerlijk bed, mooie wagen en het opzetten van de voortent is ook een fluitje van een cent.
Straks er weer heen, kijken of die waterdicht is, want we hadden alles laten staan, moesten deze week gewoon werken.
Regen is er immers genoeg gevallen.
Zondag hopen we alles netjes en vooral droog op te kunnen bergen en dan gaat die de stalling weer in.
Tot volgende week.


10 opmerkingen:

  1. Gelukkig is jullie kampeerweekendje geslaagd. En ja, er valt momenteel regen genoeg, dus kun je mooi zien of hij ook waterproof is. Ik ben niet van het kamperen en noem het ook altijd kramperen.. hihi.. Geef mij maar de luxe van een vakantiehuisje.

    Off-topic: heb mijn blog verhuisd naar web-log. Gebruikersnaam is sannesjaar geworden en het wachtwoord is hetzelfde gebleven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch dat het je zo goed bevalt, en dat rijden dat komt wel hoor....maak je geen zorgen.

    Ja, regen valt er genoeg, dus een mooie vuurdoop. Maar ik duim heel haard dat alles kurkdroog gebleven is.
    Nog een fijn weekend, het weer wordt iets beter beloven de weerprofeten.

    Have fun hé...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja .. de herinneringen komen weer boven bij mij .. 3 dagen lang hebben wij erover gedaan naar Noord Spanje ..met een slakkengangetje over de Route de Soleil, zelfs vrachtwagens haalden ons in ahaha

    Maar als je maar lol hebt joh

    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kamperen is zalig. Lekker de hele dag buiten, zorgeloos slapen op het luchtbed en je eigen prutje koken op een gasstelletje. Wij mogen bijna weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij te lezen dat jullie, het goed hadden tijdens het kamperen.
    Kamperen is echt wel je hoofd leeg maken...
    veel buiten zijn
    en genieten!


    Liefs
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super dat het goed gegaan is joh...ik moet er ook niet aan denken om met zo'n 'sleurhut' te rijden hoor haha, maar ik kan me voorstellen dat het prettiger is dan een tent. Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk! en straks dus voor 't eggie ; ) alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dapper hoor om met een caravan te gaan rijden van de zomer .
    Aan de rook op de foto te zien is de BBQ ook al in gebruik genomen .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn, dat je het leuk gehad hebt ! Ja, dat rijden met de caravan .... ik durf het niet en mijn man heeft er een hekel aan ..... wij hebben de caravan dus verkocht .... en dat vind ik stiekem wel een beetje jammer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. met 'n caravan
    is geen kamperen...

    ; )

    BeantwoordenVerwijderen