woensdag 8 april 2009

Onzinnige dingen

Ik heb een hoop te vertellen.
Hoop onzin.
Kan natuurlijk niet alles vertellen,
bijv:

dat wij afgelopen vrijdag aan…!!
of die zondag daarvoor,
dat we in de ………!!
Dan zouden jullie hier massaal afhaken met zijn allen.
Maar het was wel gezellig.
Ik zei toch, 'onzinnige dingen.'

Wat ik wel kan vertellen is dat ik bijna een nieuwe digireflexcamera kan kopen.
Iemand nog goede tips.
Soms zie ik door de bomen het bos niet meer.
Heb nu een prima toestelletje waarvan ik lang niet alle mogelijkheden heb benut.
Zelfs niet eens ken.
Maar heb iets in mijn hoofd en ja………!
Ga mij eerst, deze week nog, goed laten voorlichten in een speciale speciaalzaak.
Eens kijken of het ècht meerwaarde voor me heeft een digitale spiegelreflexcamera te aan te schaffen en of het ècht wel zoveel méér kan als mijn huidige toestelletje.
Ik heb last van een luxe probleem.

16 opmerkingen:

  1. lijkt me heerlijk, een digitale spiegelreflex!

    ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, je krijgt er toch weer een logje mee vol.
    Succes met de speurtocht naar een nieuwe camera!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blogje weer ;-) En ja .... gewoon doen die spiegelreflexcamera !! Zulk leuk (luxe) speelgoed LOL
    Om je vraag te beantwoorden over die template ..... Selecteer met je toverstaf de blokjes die je een kleur wilt geven, papiertje erboven op, selectie omdraaien en delete .... En zo vul je langzaam maar zeker alle blokjes op. Geweldig om veel verschillende dessins te gebruiken ! Succes, als je er niet uitkomt, mail me dan even (oeps sorry, kan jouw mailadres ff niet vinden hahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf zo'n nieuwe camera daar zul je een hoop plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ikzelf heb de Canon EOS 1000D gekocht en ik zou zeer zeker via Kieskeurig.nl gaan als je een keus hebt gemaakt.

    FIjne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aan mij heb je niéts , ik heb een digitaal "ik regel wel ff voor je " toestelletje en raak in paniek als ik zélf moet nadenken .
    Voor mij is meestal belangrijker wát er op de foto staat dan hóe het op de foto staat . Heb je wat aan hé!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk uit naar je foto's.
    Al doende zal je het wel leren.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelf ben ik een Nikon aanhanger. Ik heb een Nikon D60 en vind het een geweldig goed toestel... Hier staan mijn foto's gemaakt met deze camera http://www.flickr.com/photos/nikolskin/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Aukje!
    Leuke plannen heb je ;) Zelf ben ik nog supertevreden met m'n Canon 400 EOS. Wat je wél in je achterhoofd moet houden is dat je korte tijd na aanschaf de "urge" gaat krijgen nieuwe lenzen aan te gaan schaffen wat vrij prijzig kan gaan worden (maar ook o zo prachtig is *lol*). Anywayz... Ben erg benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hm tja, dan moet je wel een cursus er voor doen...die dingen kunnen zóveel! En hij kan wel op volautomatisch, maar waarom zou je er dan een kopen...dat kan die je nu hebt, óók! En als je hem met handmatig instellen gebruikt, moet je er echt wel iets van af weten. Zo'n cursus helpt daar goed bij. Als je er nog niks van wist, tenminste. Maar andes is het weggegooid geld. Ik kan het weten...mijn dochter heeft er een, en maakt alleen volautomatische snapshots...met een camera van 600 euro. En dat vind ik nou zonde.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, zeg, nu maak je me verschrikkelijk nieuwsgierig naar wat je hebt gedaan... ;) en wauwie een nieuwe camera! Super! Alvast veel plezier en suc6 bij het uitzoeken en uitproberen! Verheug me nu al op de fotootjes en jouw scraps daarvan. Liefs van Martine uit Rusland!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat word even studeren Auk en ik kan je er niet mee helpen :) Ik heb zo'n zo'n snel klik cameraatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een spiegelreflex camera is zeker de moeite waard! Als je van fotografie houd natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij hebben sinds 2 jaar een digi spiegelreflex. na lang wikken en wegen voor de Nikon D40 gekozen. geen dag spijt gehad. Erg blij mee en er zijn al heel wat foto's mee geschoten......

    Succes met kiezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé Aukje

    heb je al een nieuwe camera??
    Ik heb sinds kort zo'n spiegelreflex!
    een Nikon D50, op marktplaats gekocht met twee extra lenzen, batterijen, kaartjes en een tas voor een prikkie!!
    En sjonge wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Ik heb geen cursus gevolgd maar heb de handleiding goed gelezen en voor de rest...gewoon elke dag foto's nemen en werkelijk dan leer je het ook;-)))

    Oja..ik heb een kleinigheidje op mijn blog voor je..;-)

    BeantwoordenVerwijderen