donderdag 30 april 2009

In de aanbieding.....

Twee Oranjekoppen.

11 opmerkingen:

  1. hmmm, ik heb nu wel trek daarin. Kom je ze brengen, eten we ze samen oo ... :)

    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmmmmmmm, LEKKER!!!! :P Gaat het goed met jou? Ik ben erg geschrokken van alle berichten over de aanslag :( dat één zo'n gek zomaar vijf mensen dood kan rijden... pfff. Afschuwelijk... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er smakelijk uit....maar ze zullen nu wel op zijn ben ik bang.
    fijn weekend hé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij geef je die niet weg :-D maar eet je die zelf op

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Auk wat ziet dit er over heerlijk uit! Ook ik ben vreselijk geschrokken van wat er op Koninginnedag gebeurde, wat een rare en nare wereld soms (vaak)!!

    Dank je wel voor je mails, dat doet me zo goed! Ik ben er nog niet maar dat komt wel weer.

    Heel veel liefs,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee laat maar , ik zit al met een kater !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hadden oranje poezen ..... maar die waren ook niet zo lekker meer :-(

    Life goes on, zeggen ze dan, maar 'k wist even niet meer hoe ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Auk, dank je wel voor je lieve kaart, doet me goed!

    Liefs xxx
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hadden de oranje tompoezen nog in onze haden toen we de beelden op tv zaten.. Tja dan smaken ze niet meer he....

    bizar

    BeantwoordenVerwijderen