donderdag 2 april 2009

Google, google en nog eens............................


10 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Ja grappig he? Iedere ker als er wat bijzonders is...feestdagen ed heeft google er een plaatje bij, leuk!

    Geniet jij ook zo van het mooie weer? Ik wel hoor! Ik ga zo met Boris lekker wandelen, laat ik hem ook nog even zwemmen, vindt hij ook zo lekker!

    Fijne dag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En begin ik direct te googlen;))
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daarnet vergeten:
    wat een sfeervolle lente-banner!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je dat niet leuk, al die google teksten ...je hebt i.i.g. lekker gegoogeld..

    Fijne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is het, ga maar lekker googlen, wie weet wat je allemaal tegen komt.
    Fijn weekend, en vergeet niet te genieten van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Redstar: Geloof ik graag :)
    @Inge: Fan, nee, maar is wel een goede zoekmachene vind ik, en elke keer als google met een nieuw plaatje komt sla ik ze wel op.
    @Elise: ik heb niet gegoogled, heb er een aantal verzameld in de loop der tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik mag hier wel even mee - googleloeren hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, grappig, hè?! Ooit vond ik ergens on-line een pagina waar ze allemaal opstaan. 'k Zal nog eens gaan zoeken voor je. Witlof van Martine x

    BeantwoordenVerwijderen