donderdag 8 januari 2009

Eerste lootjes 2009





Credits

9 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is die Liza..;-) mooie lootjes heb je gemaakt! vooral die tweede met die bruine achtergrond vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lootjes Auk!

    Dank je wel voor je lieve mail, ik had nog geen tijd terug te mailen!

    Ik wens je een heel fijn weekend toe! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke zoen terug.
    Mooie plaatjes.
    Fijn weekend he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de donkere het mooist.
    Persoonlijke voorkeur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lootjes Aukje. Meisjes en rose....altijd goed.
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer heel leuk werk en nog even zeggen dat ik echt hou van je banner!

    BeantwoordenVerwijderen