donderdag 15 januari 2009

Cool girl :)


12 opmerkingen:

  1. Jammer dat het zo klein is ;-) of kan ik er op klikken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie scrap Aukje, zo goed als jij kunt digiscrappen, nee die techniek heb ik niet echt onder de knie.

    Fijne vrijdag alvast, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat een mooie zeg!! schattige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige en schattige Lo Aukje!
    Oei en dat filmpje......ik zou het zo kunnen zijn, hahaha, zo schaats ik ook ongeveer. En voel met je mee, ben ook onderuit gegaan, maar dan vol op m'n knieën....auw.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve foto zeg. Mooi gescrapt weer van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer één van die scraps waarbij ik denk " waarom kom ik nou nooit op zo'n idee "
    Het lijkt zo simpel maar het rolt er bij mij nooit uit !

    BeantwoordenVerwijderen