woensdag 24 december 2008

Bij ons thuis


Voor groter voorbeeld even klikken.

9 opmerkingen:

  1. Ik wns jullie hele fijne kerstdagen en alle goeds voor 2009!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow ik dacht nog aan je vandaag! waren even bij mensen en die vrouw was helemaal van de kerstmannen! d'r hele kerstboom hing er vol mee en de rest van het huis ook hahaha moest meteen aan jouw sneeuwpoppetjes denken! (o en toen kreeg Kleuter even later ook nog een grote knuffelsneeuwpop van de bloemenwinkel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal maar niet zeggen wat ik dacht ;-)
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne Feestdagen, Aukje voor jullie allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai, ik wens jullie hele fijne dagen,

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er gezellig uit! Jammer dat de Kerst nu alweer bijna voorbij is...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er allemaal top gezellig uit !
    We zijn al bijna door de kerstdagen heen maar dan is er nog een lekker weekend om bij te komen !

    BeantwoordenVerwijderen