dinsdag 18 november 2008

Donald and Dagobert

Zo heetten deze twee katertjes in het asiel waar wij, Robin, Kim en ik, ze vandaag vandaan gehaald hebben.
Kim wilde dit al héél lang.
Was trouwens een kadootje wat Kim nog tegoed had van ons.
Voor het cum laude afstuderen in de psychologie ツ
èn voor het nieuwe huisje.
Wat al helemaal 'kittenproof ' was zoals ze het zelf
zo mooi kan zeggen.
Ze krijgen er ook absoluut een goed thuis.

De asielnamen gaan nog veranderen.
Waarin?, ik heb geen flauw idee,

Kim & Robin ook nog niet.



Klik op de afbeelding
om deze 10 weken oude broertjes
in het groot iets groter te zien..
Het zijn ècht een paar scheetjes.


Deze fotootjes heb ik in het asiel gemaakt.
Nu mogen ze thuis eerst even wennen.

14 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes Aukje. Leuk om te scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o, schatjes. gaan ze nog veel plezier van, nee, méé beleven =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige poezen ( sjes ). Ik hoop dat ze ent zo ondeugend worden als Tommie en Yijger, de katertjes van mijn dochter.

    Heel vel plezier ermee Kim

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotjes, dat gaat een gezellige beestenboel worden.
    Proficiat met deze gezinsuitbereiding. Leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een poepies joh! Een veel mooier kado kan je niet krijgen en wat goed van Kim dat ze Cum Laude is afgestudeerd! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kewl! Dat is de juiste plek om ze vandaan te halen. Ze gaan een goed leven tegemoed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaaaah wat lief zeg.......
    Die hebben in ieder geval een mooi huisje gekregen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat grappig want ook dit log brengt me bij mijn zoon die nu al 14 jaar in de USA woont .Hij haalde aan het beging van dit jaar óók twee poezenbroertjes uit het asiel die nét als Donald en Dagobert ( leuke namen trouwens ) zwart met witte sokjes en befjes zijn .
    Ook zij hebben de kittens herdoopt ...ik maakte al eens een logje over de namen ,die zijn "oma en opa "

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat een poepies Aukje, geweldig!! Wat een prachtig cadeau, ik hoop dat Kim en Robin heel veel en heel lang plezier van ze mogen hebben!! Ik ben gek op katten...

    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met het cum laude afstuderen van Kim, prachtig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heheh dat gaat wat worden met die twee dat kun je nu al zien ;-) wild met elkaar spelen en zo... Het zijn mooie beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dolce en Gabbana hoorde ik laatst. Voor 2 hondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Aukje, wat een dotjes zeg! ik hoop dat Kim (en Robin neem ik aan) er heel veel plezier van zal hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had het wél kunnen weten, het staat gewoon verderop in je blogje....
    het zijn twee broertjes, nou dat wordt wat, als ze ouder worden...en of het huis echt kittenproof is, dat moet nog blijken, want katten zijn echt heerlijk onvoorspelbaar!
    groetjes, assymaa

    BeantwoordenVerwijderen