donderdag 2 oktober 2008

Herfstberg


13 opmerkingen:

  1. Ja, die is leuk he...!!
    typ loesje in op google en je krijgt er heeeel veel.
    Doei.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het liefst gelijk in de groencontainer aub! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt niet. Ik kan me herinneren hoe leuk het was als kind al die bladeren op een hoop te vegen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis echt voorbij nu hé die zomer, jammer. Vond het vorige week heerlijk, nog lekker de deur op en en in de zon met een boek, helaas. Jaartje wachten.

    Fijne dag vandaag, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha hij is geweldig! en wat een mooie bergjes zouden we dan krijgen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals Marjolijn al zei Aukje...Google staat er vol mee :-)
    Wens je een heel mooi weekend toe en leuk dat je even kwam kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind al die vallende blaadjes wel mooi altijd en bij ons ruimt Willem ze op hahah":)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herst herfst, wat heb je te koop. Honderduizend bladeren op een hoop. Zakken vol met wind, dus mijn kind, ik hoop dat jij de herfst aardig vindt.......

    Zo is het eerstecoupet van een gedichtje dat ik ooit heel lang geleden op de kleuterschool heb geleerd.....

    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze was weer goed voor een schaterlach ;-)Ik heb het al even aan de boom in mijn tuin verteld, misschien helpt het ....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zou zéker helpen , maar onze tuin is niet zó groot dat ik er veel werk aan zou hebben als het niet lukt !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, Ha, leuke tekste! Wil de afwas zichzelf misschien ook even afwassen hahahaha. Ook een leuke.

    BeantwoordenVerwijderen