zaterdag 18 oktober 2008

BOM V






Credits; here

9 opmerkingen:

  1. Nou idd, één van de lastigste klussen maar ramen lappen vind ik ook zoiets...beeeeh

    Fijn weekend, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me niet heugen wanneer ik heb gestreken (heb er echt een bloedhekel aan). Hier wordt het gedaan door onze nog thuiswonende dochter Steph en eigenlijk alleen voor haarzelf want wij hebben geen kleren die echt gestreken moeten worden. Geniet van je strijkvrije weekend Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke opdracht, en wie er strijkt maakt toch niet uit, als het maar gebeurd, en jij scrapt toch....haha!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die BOM-opdrachten. Ik vind strijken vreselijk. Sinds ik op andere dagen werk doet vriendje het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Huishoudelijk werk is zéker niet mijn ding maar ,behalve de boodschappen doen , vind ik strijken dan nog één van de minst storende karweitjes !
    Hier doet ook manlief wel vrij veel in huis tegenwoordig maar strijken...... écht niet hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze schitterend Auk, helemaal geweldig!! Prachtige kleuren ook!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha hier is het ook vriendje die strijkt! alleen, veel te weinig : (

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Origineel om huishoudelijke taken te verwerken in je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahahaha, kunnen wij elkaar de hand schudden.....mijn vervelendste ook namelijk. Ik strijk noooooooit iets, en Ronald doet het ook niet voor mij.
    Ik koop altijd kleren die niet gestreken hoeven te worden, hahahaha.
    Groetjes Jantina.

    BeantwoordenVerwijderen