maandag 1 september 2008

Wijn



Flesje witte voor mij, flesje rode voor Hans

12 opmerkingen:

  1. Hahahahaha, het eerste wat mij opviel is dat de witten wijnfles veel groter is. Eh....hoe zit dat???? Hahaha, jij drinkt zeker sneller.
    Ik heb net die voorbeelden van de teleservice zitten lezen. Hahaha, hoe mensen het verzinnen zeg....wel erg leuk om te lezen, lag helemaal in een deuk.
    Groetjes Jantina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar dan ben je de avond zeker goed doorgekomen!!
    Succes vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vroeger dronk ik ook regelmatig wijn maar ik hou het al heel wat jaartjes op een heerlijk mixje van whiskey met cola. Ik zie jullie wel genieten van wit danwel rood! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was ook het eerste wat ik dacht; wat een inhalig type :-)

    Leuk, gezellig is het hier toch!

    Groetjes Fryske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cheers zou ik zeggen.. Ik vraag me af welke glazen groter zijn :-) aangezien het verschil bij de flessen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Willem is ook van de witte wijn, die zou graag die grote fles met je willen leegdrinken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dan samen genoeglijk het bed inrollen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proost!!! doe ik ook mee maar dan wel met een mixje of zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, jij hebt gewoon een gigafles wijn voor je neus staan.......

    Leuk gedaan, ik drink alleen rosé en witte wijn, manlief ook rode maar dat vind ik niet te hachelen ;-)

    fijn weekend,


    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga ook voor de witte, en ook voor de supersize *LOL*
    Prettige zaterdagaond zo Aukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleuren en gezien ik ook graag wijn drink, spreek dit me des te meer aan.
    Knap!

    BeantwoordenVerwijderen