dinsdag 19 augustus 2008

Wat zal ik ervan zeggen?

Aukje moet het een béétje rustig aan doen.
En als iets niets voor mij is, is dat het wel.
Dus in de tuin lekker aan het werk, wat ik leuk vind, kan even niet meer.
Zwaar huishoudelijk werk, wat ik niet leuk vind lukt even niet meer:)
Dus ik stort me op het fenomeen.............. koken.
Ik kook wel hoor, maar is niet mijn hobby.
En moet je me nu eens zien....!
Bezig met recepten, ben zelfs een boekje met eigen recepten aan het aanleggen.
Uit de AH en zo.
Je moet wat.
De voor herhalingvatbaarrecepten mogen in HET boek blijven zitten
Eten voor vandaag, en voor morgen, ja ik weet het, overdreven, maar morgen moet ik werken, ben ik al een lekker eindje mee op weg.
Nog even, en ik ga het leuk vinden!
Tot zover deze huishoudelijke mededeling.
Zoals ik al zei,
je moet wat :)
Ook onzinnige logjes schrijven.

13 opmerkingen:

  1. O de reden is natuurlijk niet leuk maar koken vind ik heerlijk. Vooral in 't weekend als ik lekker kan klooien. Ik heb stapels met kookboeken en ook mijn laptop print heel wat recepten uit. Vooral rijst recepten vind ik erg lekker, Indisch of Surinaams, heerlijk.

    Gr enne rustig aan doen hé

    OT de 26ste vliegen wij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt dus echt braaf blijven, he!!
    Pas goed op jezelf!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kook heel graag. Je kunt er zoveel kanten mee uit. Ik baalde toen ik niet kon koken. Nu na drie jaar vind ik het weer heerlijk :-)

    Deze http://red-star.nl/blog/?p=331 vind je mss ook de moeite om te proberen.. succes aan tafel verzekerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is ook een hele mooie maar vooral lekkere hobby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met rustig aan doen.
    Ik zou zeggen, plaats hier 'ns je favoriete recept!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Auk, naar he, als je lichaam je een loer draait ! Maar goed naar de dokter luisteren en intussen lekkere dingen koken ;-) Kan inderdaad heel leuk zijn (hoewel ik zeker geen keukenprinses ben ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. koken is ook lange tijd een hobby van mij geweest, maar rustig aan doen is dat ook wel ; ) alleen met een Peuter lukt dat ook niet echt. maar goed, blijf jij lekker in de keuken aan het rommelen en doe het lekker rustig aan en hopelijk gaat het dan snel beter en heb je er een leuke nieuwe hobby aan overgehouden =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik neem aan dat jij zo verstandig bent om ook écht rustig aan te doen!

    Koken is ook niet mijn hobby maar wel van Willem, heb ik even geluk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vervelend dat je rustig aan moet doen zeg. Vooral als je eigenlijk 'geen zitvlees' hebt zoals ik begrijp ;-)

    Koken is een leuk alternatief en je kunt er een hoop creativiteit in kwijt. Wel oppassen dat we straks geen blogje te lezen krijgen: Aukje moet een beetje afvallen ;-)

    Luister naar je lichaam meis, sterkte!

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai, lukt het een beetje met rustig aan doen. Ik zou het daar héél moeilijk mee hebben.
    Maar je hebt een heerlijke scrap hobby dus moet lukken toch ?

    Fijn weekend, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat balen.. aan de andere kant, nu is het de kunst er dan maar het beste van te maken. Proberen. Lekker koken, boeken lezen, beetje bloggen.. pas maar op, zo vind je het nog leuk

    BeantwoordenVerwijderen