zaterdag 9 augustus 2008

Muurschildering.
Bij ons om de hoek.


15 opmerkingen:

  1. Ziet er wel gezellig uit,
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg. Ik zie het wel meer. In Maastricht heb je er ook één die iets wegheeft van Escher...

    Mooier dan zo'n kale stenen muut toch ?

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp eigenlijk niet waarom de betere graffiteurs gewoon niet alle kale muren in een stad van hun kunst mogen voorzien. De nietszeggende, storende tags hoeven we niet te tolereren maar er zitten een hoop hele goeie kunstenaars tussen die gasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreemd, ik had hier iets geschreven maar het staat er niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi die giraffen. En ik neem aan dat die bomen er wel echt staan?????

    Knap werk van die kunstenaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je er weer bent. Zo te lezen fijne vakantie gehad en die wc- rollen , hahaha super.
    Ik vroeg me alleen af waarom die dingen daarop liggen (????)
    Nou, we kunnen (moeten) er weer een poosje tegen aan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo kunnen ze zo'n pand mooi opknappen, wel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een heel mooi alternatief voor sommige muren in dit land..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig! dat zouden ze op veel meer plekken moeten doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Woon je soms om de hoek bij Artis? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gedaan, heel knap als je dit kunt!
    Hopelijk is je eerste dag werken een beetje meegevallen. Blijf wel goed aan jezelf denken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ook zoiets bij mij om de hoek ! Prachtig zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Inge die bomen staan er wel echt.
    @ Kaat, ja, hoe raad je dat zo?;)

    BeantwoordenVerwijderen