donderdag 28 augustus 2008

Ik escaleer....!!

In de 'Den Haag Dichtbij'-bijlage van het AD op 26 augustus geeft bureauchef ................ een aantal schitterende voorbeelden van vragen waar de medewerkers van Teleservice zo al mee geconfronteerd kunnen worden worden.

  • De vangrail ligt in een deuk
  • Ik heb mijn autosleutels in het stopcontact laten zitten
  • Het wordt steeds onveiliger op straat, je mag niet eens meer bierdrinken.
  • Ze zijn hier allemaal wild aan het plassen!
  • Mijn buren zijn nogal ‘luidrustig’
  • Ik heb intimidatieoverlast
  • Ik heb last van overtollig geluidsoverlast.
  • Sorry, ik wilde eigenlijk 123 bellen.
  • Het is niet te bewijzen maar wel met zekerheid te zeggen.
  • Ik ben goed bij mijn perspectief.
  • Er staan hier buurtmensen op hun achterste.
  • Wij zijn uit het oog van de naald gekropen.
  • Mijn dochter zit in een cafĂ© en iedereen dekt haar.
  • Maandag heb ik mijn vriend begraven en nu heeft hij een nieuwe vriendin.
  • Kunt u mij doorverbinden met iemand van de afdeling Duistere zaken?
  • Ik ben het derde deel van mijn auto kwijt.
  • Ik ga daar niet aanbellen, het zijn Hagenaars!
  • Jullie wegsleepdienst heeft mijn auto weggeslopen.
  • Ik sla alle ramen eruit, desnoods met geweld!
  • Ik heb een aantal uren geleden een potloodventer gezien die met zijn geluk in zijn handen stond.
  • Ik wil aangifte doen van diefstal van mijn moeder.
  • Mevrouw, ik stop u even in mijn broekzak.

7 opmerkingen:

  1. Geweldig, hoe komen ze er op!!
    dat zijn nog eens leuke weetjes.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha geweldig! alhoewel sommige best sneu zijn, maar wat een versprekingen! geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha er zitten een paar geweldige tussen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dit maakt mijn dag bij voorbaat al goed :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lig hier, net als die vangrail, echt compleet in een deuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha geweldig, wat een prachtige 'uitspraken'. Een van de leukste vind ik ; Jullie wegsleepdienst heeft mijn auto weggeslopen :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen