zaterdag 16 augustus 2008

In één zin.

Heb vandaag al tientallen een paar logjes gemaakt met foto's, met foto's en tekst, alléén maar tekst, hele lappen tekst die tien keer sneller verwijderd worden dan dat ik ze tikken kan, maar goed dat even terzijde, op de één of andere manier kan ik vandaag niets niet echt iets voor elkaar krijgen wat geheel naar mijn zin is hoewel ik jullie de volgende door mij vandaag gemaakte foto (klik voor een mooier groter voorbeeld op de foto) in Kijkduin op de tentoonstelling
'Boulevard Organique' klik die daar momenteel te bewonderen
is, toch wel even wil laten zien.

7 opmerkingen:

  1. gekarimeliseerde citroenen ( moeilijk woord, hoop dat ik het goed heb geschreven...)

    Lekker.

    Fijne zondag, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt iig meer tekst staan als normaal, dus... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst dacht ik wat moet dat nu zijn, gezond iets of gedroogd iets,maar met de reactie ven Elize erbij, kom ik een heel eind.
    Heerlijk toch die mede loggers, die het wel weten haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja mooi, maar ik word wel nieuwsgierig naar al die 'afgekeurde' logjes van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @all; het is iets uit de plantenwereld, en dan ook maar een klein deeltje van een veel groter geheel, namelijk een beeld van een vrouw, maar het was geen raadplaatje hoor. Klik maar eens op de link in het artikel.

    Enne Inge, die afgekeurde logjes heb ik juist verwijderd!!!

    BeantwoordenVerwijderen