woensdag 2 juli 2008

Verzoeklogje

Schrijf nog wat leuks op je blog!!
Ja, okee, maar wat?
Na de vakantie heb ik vast weer een hoop te vertellen.
Want wie zit nu op het volgende te wachten...?

  • Bloeddrukmeter aangeschaft, op voorschrift huisarts.
  • Ook dat ding spoort niet, geeft hoge bloeddruk aan.
  • Dat de medische molen nog niet stil heeft gestaan, dus ik ook nog niet uit heb kunnen stappen.
  • Om zijn/ haar nieuwgierigheid te bevredigen :)
  • Als Hans koffie drinkt, wil ik niet zoenen.
  • Plaatje erbij en weer een logje klaar :)
  • Voor een echte lieverd, weer iets te lezen :)
  • Ik me afvraag of de persoon in kwestie weet dat dit logje aan hem/haar is opgedragen.

  • Ps: De echte foto is mooier.
  • Veel mooier.

6 opmerkingen:

  1. Las je reactie over Bechterew zojuist. Ik ken de ziekte van mijn opa, oom en neef. Maar hoorde ooit ook van een vrouw die vergelijkbare klachten had als ik (pijn op de borstkas en zo) en waarbij dus wel Bechterew geconstateerd was en omdat ik al zo lang met die pijn rondloop heb ik even gedacht, misschien is dat het. Gewoon omdat ik het zo graag wil kunnen plaatsen die pijn. En vooral ook de angst vaarwel wil zeggen. Is het veel gevraagd als je me laat weten wat Bechterew met jouw lijf doet? Dat kan via de mail uiteraard: z17192531@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je nu met vakantie mag gaan, dan zal die hoge bloeddruk vast wel een beetje zakken.
    En dan daarna hopelijk uit de medische molen mag stappen.Mooi plaatje, die lavendel geurt je tegemoet.
    Op naar betere tijden!
    Alle goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van medische molens stijgt je bloeddruk ook Aukje. Hopelijk voel je je rap beter en gaat die bloeddruk omlaag (desnoods een medicijntje slikken).

    Ik ruik de lavendel van je logje af! Ennuh... Hans geen koffie meer laten drinken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een te hoge bloeddruk is niet goed. TE lang in de molen van de zorg zitten ook niet.. sterkte er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft toch lastig dat die ziekte niet even 3 weekjes vakantie neemt hé.

    terkte en plaatje vind ik heel mooi en degen warvoor die bedloet is vast ook.

    Fijne dag, Elise

    BeantwoordenVerwijderen