zondag 6 juli 2008

Raadplaatje

Op DSD hebben 10 mensen meegedaan aan een challenge.
Waaronder ik.
Heb deze wedstrijd zelf verzonnen.
Hoe heb ik het kunnen doen?
Want......
We moesten een lootje maken.
Opsturen naar één persoon, die plaatst alle lootjes in de

GALLERY (KLIK).
Nu mogen wij gaan raden wie welke lay out gemaakt heeft.
We hebben wel de namen gekregen van de mensen die een lootje ingestuurd hebben,
om het iets minder moeilijk te maken.

Maar goed.
Welke is van mij? :)

Helaas kan ik jullie pas over een maand vertellen wie het goed had..




Dit kleurtje is een linkje bij mij :)

17 opmerkingen:

  1. Raden ? O ik denk rechtsboven...
    Ik hoorhet wel. Zitten mooie tussen hé.

    Fijne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dus al een reactie van iemand die het gelijk goed had,
    ga ik nog niet plaatsen.
    Als je reactie hier niet verschijnt, dan weet je dat die goed is.
    Plaats dan een andere reactie :)
    Moet wel even spannend blijven natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk de blauwe rechts boven. omdat je ook een ander kopje (wel een mooi) geplaatst hebt het vorige was volgens mij net zo blauw
    Fijne zondagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oké, ik doe een gokje......maar vertel het niet, hahaha.
    Eens kijken straks of ik hem goed heb..

    Fijne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n wedstrijdje, en denk dat ik het wel weet, haha.
    Mooi nieuw kopje heb je weer gemaakt,
    Fijne zondagavond nog, voor wat er nog van over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow wat leuk :)
    Ik ga voor de voetjes, "so pure"
    Leuke header Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha... fout dus. Hoeveel pogingen krijgen we?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een beetje moeilijk kiezen uit die kleine lay-outjes (ook al ik er op klik blijven ze vrij klein). Maar als ik het onderste zinnetje lees dan denk ik dat het nummer 3 is (die blauwe dus)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier waag ik me maar niet aan:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze allemaal mooi maar ik denk dat die tweede van boven in het midden eerste rij van jou is. Geen idee waarom mar dat gevoel hen ik gewoon.

    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou echt niet weten welke van jou is, ze zijn allemaal wel erg leuk.

    "Basis" daarmee bedoel ik een creme die je onder je oog make-up aanbrengt zodat het beter blijft zitten. En met blenden bedoel ik dat je met je kwast eigenlijk de overgang van kleur naar kleur minder zichtbaar maakt.

    Ik hoop dat het nu wat duidelijker is ^^

    Groetjes Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zal me er eens even in verdiepen :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hmmm, geen idee eigenlijk.. Ik vind niet dat je een heel erg herkenbare stijl hebt, maar mss de derde van boven.., en anders die daar onder..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij rechtsboven met de zee of de versie met de aardbeien. Ik ben benieuwd wat het juiste antwoord is.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik wil 't natuurlijk ook graag goed hebben, dus ik ga me er net als juul nog even in verdiepen... vanavond !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk...... dat de derde van boven (van de zee) van jou is :-) en ik hoop mijn berichtje hier niet te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. (weet 't nog steeds niet...)

    BeantwoordenVerwijderen