woensdag 9 juli 2008

Ambulance




Ik heb gister een ambulance van binnen gezien :)
Heb ik wel vaker gezien maar nu lag ik er zelf in.
Werd helemaal niet goed gisteravond, hart leek op hol te slaan.
Dus ja, toen kwamen ze kijken en hebben ze me toch maar mee genomen.
Hartfilmpje was niet goed.
Veel te hoge bloeddruk, met name de onderdruk maakt men zich zorgen over.
Zoutbeperking.
Geen droppies :( of cup a soupies en nog veel meer niet.
Mocht wel weer naar huis.
Even heel rustig aan, morgen weer naar de huisarts.
Hopelijk zondag wel op vakantie.
Ben niet zielig!!

Het zal jullie vast al wel opgevallen zijn dat ik niet alle reacties geplaatst heb,
bij het raadplaatje hieronder.
Er zitten er een paar bij die het goed hebben.
Elise, Redstar, Marjolijn, Belinda, Pepeetje en Toaske.
Jullie kennen mij beter dan de scrappertjes op DSD die het raden moeten.

Oh ja, een vriendje en mijn zus hadden het ook goed, maar die reageren per mail :)

14 opmerkingen:

  1. Oei, let maar goed op je zelf.. dropjes zijn mss wel lekker, maar niet perse nodig.

    Dus ik zit bij de inzenders met een goede oplossing. Dat is wel grappig, want het eerste deel van mijn reactie klopt daardoor niet meer. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef. geen droppies. of cup a soupies... maar als je je maar beter voelt en blijft voelen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje dat is ook even schrikken dan. Sterkte er mee ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aukje doe ajb voorzichtig en zorg goed voor jezelf ;-) Goed naar ome dokter luisteren, dan kun je toch op vakantie ! Iemand tot last zijn is iets heel anders dan mensen die van je houden de gelegenheid geven voor je te zorgen ! Enfin, ik zal voor je duimen en de droppies kun je misschien vervangen door een lekker stukje (troost)chocola :-)
    Knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's wel een heftige wake up-call! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Aukje, doe je een beetje rustig aan alsjeblieft....
    Leuk zo'n ambulance maar niet voor jou, oké !

    Ik ken je van DSD en verder een beetje goed opletten en kijken.

    Fijne avond, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat het verder goed met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aukje lekker rustig aan doen hoor, en als je gaat lekker niks doen en luieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe maar rustig aan dan,
    in la Douce France...
    oftewel doucement !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop ook echt voor je dat de vakantie lekker door kan gaan zal jullie goed doen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei Aukje dat is even schrikken meid !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oef, dat is niet zo mooi,
    Pas je goed op jezelf!
    En braaf blijven zoals we dat hier zeggen.
    Alle goeds he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O jee, ikschrik me rot. Kijk je wel uit Aukje? Let je goed op jezlef? Doe maar rustig aan en luister goed naar je lichaam hoor.

    Sterkte!

    liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schiet niet op Aukje! Je moet langer mee dan vandaag dus rustig aan met die droppies, cup a soupjes en alles waar zout in zit maar misschien deed je dat al. Wat zullen jullie zijn geschrokken zeg!

    Ik hoop ook dat jullie gewoon op vakantie mogen want dat zou wel extra zuur zijn...

    Hahahaha dat waren er nog best veel die het goed hadden!!

    BeantwoordenVerwijderen