zaterdag 12 april 2008

Zaterdag 12 april 2008

SCHORPIOEN
Er worden ware woorden gesproken, zowel door jou als ook door je partner.
Je kunt het wel hebben, want je had het ook wel zien aankomen.
Zondag merk je dat het je dieper raakt dan je verwacht had.
Behoefte om te delen heb je niet zo.



BOOGSCHUTTER
Je hebt een zinnige discussie met je partner.
Het lukt je om je mening niet door te duwen, maar te luisteren naar de ander.
Toch kan jij ook je zegje doen.
Deze open communicatie resulteert in mooie romantiek op zondag.



Spannend :)

8 opmerkingen:

  1. Dat wordt inderdaad een spannende dag zondag. Wil je me op de hoogte houden over het betrouwbaarheidsgehalte van dit soort waarzeggerij? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou.

    (...)

    ot : twitter. als je wat tegen mij wilt zeggen, tik je eerst @demama (of je klikt op dat pijltje helemaal aan het eind). maar ik had het al gelezen dus hoor. je voelt je oud ; ) niet doen !

    ot 2 : nog één keertje dan. hij is er zo blij mee ! en ik dus ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ik ben ook boogschutter maar ik heb nog niet een zinnige discussie gehad vandaag met Willem , maar de avond is nog jong hahah!

    Wat lief Aukje , dat kadootje voor Jonah :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, waar is je kopfoto ??

    Nou houd ons maar op de hoogte, ben benieuwd naar de afloop.

    Fijne zondag i.i.g.,

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat word dan een spannende dag vandaag :-) ben heel benieuwd of het een beetje uitkomt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben benieuwd hoe het gelopen is! ;-)

    OT: Kijk dat zijn goede berichten over Hans! :-D

    BeantwoordenVerwijderen