woensdag 5 september 2007

Schildersezel

Die heb ik maar even tevoorschijn gehaald.
Is een foto van een wel heel mooi plekje op de camping in
midden Frankrijk waar we een echt leuke tijd hadden.



Er schiet me even iets te binnen.
Toen onze twee computers in twee verschillende vertrekken stonden.....
stuurde Hans me vanuit zijn "kantoor" wel eens een berichtje wat dan hier, naast mijn peecee, uit de printer kwam rollen.
Je moet wat.
Nu staan onze computers, ik denk zo'n drie meter uit elkaar.
We cammen wel eens samen.
We doen samen spelletjes.
Hoewel bordspelen bij ons ook nog steeds erg populair zijn.
We hebben weer iets nieuws.
We communiceren via eigenschappen voor beeldscherm.
Lichtkrantberichtjes:)

3 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch grappig met dat ezeltje . De foto is prachtig bewerkt ja !
    En lichtbalk berichtjes ? Dat heb ik niet op mijn PC:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's a brave new world ;-) Cammen samen als je naast elkaar zit ? Hahaha, heel grappig ! Ik msn weleens naar de meiden dat het eten klaar is LOL En mijn oudste is uren en uren bezig geweest om ervoor te zorgen dat ze via de PC met haar vriendinnen kan praten. Ik zeg nog, kan je niet gewoon bellen, maar toen dacht ik, niets zeggen, via de PC is veeeel goedkoper ! Ja, onze grootouders hadden dit niet kunnen bedenken ;-)

    PS leuk, dat schildersezeltje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi...zo herkenbaar...alleen de lichtkrant hebben we nog niet ontdekt.

    Ik ben ook benieuwd naar jullie bordspelletjes...zijn wij ook fan van!

    Bedankt voor je stem!

    BeantwoordenVerwijderen