zondag 16 september 2007

Inspire Me Thursday

Ik lees altijd Julia haar blog.
Door haar ben ik al een paar keer op de site
*Inspire Me Thursday* wezen kijken.

Ze hebben nu wel wat leuks vind ik.
ATC kaartjes maken.
Het is mijn allereerste keer, heb geen verf in huis.
Ben gewoon een beetje aan het klungelen gegaan.
Maar ga het zeker vaker doen.
Was leuk.
De laatste is digitaal gemaakt. Een miniscrappie.



I always read Julia's blog.
There I find the link to
*
Inspire Me Thursday*
Was my first time making ATC Cards, but not my last.
Fun to do.

The last one is made digital.

20 opmerkingen:

  1. Great ATC's They are very addictive and fun to make. Thanks for leaving comments on my blog.
    JennieM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks like you had some ATC FUN!! They are wonderful....I like that you kept them clean and graphic...Amazing what we can do when we stretch ourself!! Thanks for stopping by!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi there, congraulations on making your first atcs ~ they are great. thankyou for your lovely comments and yes I made them all myself by hand (not digital) ~ Judy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lots of fun! I really like the colors of the "sweet" one.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fun little cards. love that vibrant purple!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It was my first time with ACT's too, but you didnt stop at one! well done. I struggled with my first one. I love that birdie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great job-I think your cards show a lot of joy and playfulness. My favorite is "sweet."

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cool, ATC's !! Ze zijn mooi geworden zeg. Als je er een verslaving bij hebt én je wilt ze ook echt gaan ruilen, hou ik me aanbevolen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Auk wat leuk dat je ook meedoet daar en ze zijn prachtig geworden zeg !! Super om te doen deze challenge . Ik zal me er ook even op gooien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kateri van huystee17 september 2007 om 17:47

    Hallo!So sweet! Especially the bird... I love your colours...It was fun
    to read Dutch! Do you still live in Holland?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. very nice cards. really like the fall ATC! thanks for visiting my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o ik wil ook steeds nog een keer meedoen (ook door julia hahaha) maar komt er steeds niet van...

    deze zijn leuk, vooral die onderste !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These are adorable! They really are fun to make, aren't they?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooo. Mine this time was digital too! And curious enough the last digital one is my favorite of the three. Photoshop? All three are fun thought. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your cards are so "sweet" I'm glad they are not going to be your last one that you make. Thanks for creating! kt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. whiiii ik heb eh.. niet ècht meegedaan, maar er wel heel veel pret mee gehad =)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. love the last one!!!!

    http://1girlshow.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. How wonderful! I love the one with the bird!

    BeantwoordenVerwijderen