dinsdag 5 juni 2007

Liza & Damian

Okee, even uitleggen.
Ik heb een zus, zij heeft twee dochters.
De oudste heeft een zoon, de jongste heeft een dochter en een zoon.
Hieronder Liza & Damian.
Twee van haar kleinkinderen.



Made with the enjoylife freebie, designer Berna Datema.
You can download it here at
DSD


Voor mij zal het nog wel even duren voordat ik oma word.
Misschien wel beter, want anders zou ik helemaal niet meer
achter de peecee vandaan komen:)

Maar......, ik heb een ingeving gekregen voor een lay out!!!
Moet er nog wel aan beginnen.
Aan inspiratie ontbreekt het me niet, de wil is er wel, alleen soms geen materiaal.
Eigenlijk slaat het ook nergens op, is gewoon leuk!

Hoezo verslaafd.......................!

1 opmerking:

  1. Ja hij is heel mooi deze LO en wat heb je de foto ookmooi bewerkt !!

    BeantwoordenVerwijderen