zondag 6 mei 2007

Trouwdag......



Download Frame if you like it...

13 opmerkingen:

  1. Allereerst van Harte met jullie trouwdag en natuurlijk is dat een mooie freebie . Ik vind het lijstje prachtig Aukje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Aukje,

    gefeliciteerd met je trouwdag (weet jij wanneer de mijne is?)
    XXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aukje , je freebie staat in mijn blog post van vandaag hoor ! Ik heb hem beken er het is een prachtig lijstje !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEFELICITEERD, kusssssssss!!! Ook aan Hans!

    Groetjes Marco, Marina en Vince

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a lovely frame..thanks.
    -Sheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi lijstje die ga ik zeker een keer gebruiken :-)

    En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!

    Groetjes Fryske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te laat natuurlijk, maar alsnog gefeliciteerd !! Mooi lijstje ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eh....ik kom een beetje laat voor jullie trouwdag, maar ook van mij nog gefeliciteerd!
    Leuk lijstje, past wel voor een trouwfoto!!(LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ja, wilde het nog steeds zeggen tegen jou, maar Ruth gaat dus door naar de finale. Ik meende dat het op 5 juni wordt uit gezonden de Miss. verkiezing.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty frame! Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind deze schitterend Aukje, en dat frame ook. Ik ben misschien wat laat maar ik ga dit even downloaden ;) En met terugwerkende kracht: Van Harte gefeliciteerd!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen