dinsdag 15 mei 2007

Zondag

Mijn kadootjes voor moederdag.
Maar even een kiekje van gemaakt.
Heel origineel.
Het kiekje niet, maar de kadootjes wel.....:)
Hans en ik gaan kamperen dit jaar en Kim en Robin, (mijn schoonzoon) vonden dat er nog het één en ander ontbrak aan onze kampeeruitrusting.



Een tas met daarin:
- wegwerpbbq
- travel eierhouder
- travel bottle set
- een spelletje
- toilet seat covers
- sleutelhangertje met een mini kruidenpotje
- pannetje

Met dat pannetje kan Hans wel héél liefdevol eitjes voor me bakken.:):)

3 opmerkingen:

  1. Wat origineel Aukje , zo leuk bedacht !! Nu kan er niks meer fout gaan tijdens het kamperen , of toch wel ?? :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Julia......

    Pfff, het is onze eerste keer, ik hou mijn hart vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi!! Er kan nog van alles fout gaan natuurlijk, maar kampeerplezier is nu in ieder geval wel gegarandeerd! Liefsss Kim

    BeantwoordenVerwijderen