dinsdag 22 mei 2007

Hij bloeit....

De eerste is open gegaan.
Zijn werkelijk schitterende bloemen.
Die plant heeft jaren in een pot bij mijn ouders gestaan.
Echt jaren.......
Toen ze kleiner gingen wonen en geen tuin meer hadden is die met mij meegegaan.
In diezelfde pot heeft die nog een paar jaar bij ons in de tuin gestaan.
Maar bloeien, nee hoor.
Totdat ik besloot haar, of is het hem, in de volle grond te zetten.
Elk jaar komt die weer groter, mooier en met meer bloemen terug.



En nu ga ik Paint Shop Pro XI installeren.
Hans belde me op terwijl die in de Makro rondliep.
Of ik er nog belang bij had.
Nee, niet echt nog.
Blijkbaar dacht hij er anders over:)

3 opmerkingen:

  1. Joh wat een prachtige Plant!! En dat is lief van Hans dat ie dat voor je meenam !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar is de bloem dan in vol ornaat, prachtig !! Ongelooflijk he, hoe groot die kunnen worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij een mooie pioenrozen staan. Bij mij is er nog geen knop te bekennen hoor. Komt misschien nog wel. Groetjes van Louise

    BeantwoordenVerwijderen